Posturi vacante

ANUNT RECRUTARE FUNCTII PUBLICE DE EXECUTIE VACANTE

ANUNT RECRUTARE POSTURI VACANTE PERSONAL CONTRACTUAL

ANUNT OCUPARE FUNCTII PUBLICE DE EXECUTIE VACANTE

BIBLIOGRAFIE FUNCTII PUBLICE DE EXECUTIE VACANTE

ANUNT EXAMEN POST VACANT ASISTENT MEDICAL DEBUTANT

BIBLIOGRAFIE POST VACANT ASISTENT MEDICAL DEBUTANT

ANUNT SI BIBLIOGRAFIE EXAMEN CONSILIER SUPERIOR SI CONSILIER ASISTENT SPECIALITATE ECONOMICA

ANUNT SI BIBLIOGRAFIE EXAMEN AUDITOR

ANUNT ASISTENT MEDICAL DEBUTANT

ANUNT CONCURS FUNCTII PUBLICE SI BIBLIOGRAFIE

ANUNT POST VACANT DE INGINER GR.1A COMP ADMINISTRATIV SI MENTENANTA

ANUNT CONCURS

ANUNT ORGANIZARE CONCURS POST VACANT CONSILIER SUPERIOR-BUGET FINANTE

ANUNT CONCURS DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCTIEI PUBLICE DE CONDUCERE VACANTE DE SEF SERVICIU CONTROL IN SANATATE PUBLICA DIN CADRUL DSPJ CONSTANTA

ANUNT ORGANIZARE CONCURS POST VACANT DE ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL

Ànunt concurs inspector debutant

BIBLIOGRAFIE POST VACANT SOFER

ANUNT POST VACANT SOFER

Directia de Sanatate Publica a Judetului Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta. Specialitatea : economist/inginer/drept Vechime minima 5 ani in specialitatea...
detalii »
Directia de Sanatate Publica a Judetului Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta

Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta.

Specialitatea : economist/inginer/drept

Vechime minima 5 ani in specialitatea studiilor absolvite

Concursul se va desfasura dupa 30 de zile lucratoare de la data publicarii

Dosarele de inscriere se depun in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii la sediul DSPJ Constanta, Aleea Lacramioarei nr. 1 Tel: 0241/48.09.47 , unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatilor.

BIBLIOGRAFIA RECOMANDATA CANDIDATILOR INSCRISI LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE DIRECTOR LA CENTRUL JUDETEAN DE APARATURA MEDICALA CONSTANTA

“Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta. Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta. Specialitatea : economist /inginer/ drept. Vechime minima 5 ani in specialitate...
detalii »

“Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta.

Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta.

Specialitatea : economist /inginer/ drept.

Vechime minima 5 ani in specialitate studiilor absolvite.

Concursul se va desfasura dupa 30 de zile lucratoare de la data publicarii.    

            Dosarele de inscriere se depun in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii la sediul D.S.P.J. Constanta, Aleea Lacramioarei nr. 1  Tel: 0241 / 48.09.47, unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatilor.

 

 

“Directia de sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de asistent medical debutant - specialitatea igiena si sanatate publica in cadrul Departamentului supraveghere in sanatate publica, compartiment de evaluare factori de risc din mediul de viata si munca...
detalii »

“Directia de sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de asistent medical debutant - specialitatea igiena si sanatate publica in cadrul Departamentului supraveghere in sanatate publica, compartiment de evaluare factori de risc din mediul de viata si munca .

           

            Conditii de participare :

-          diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta

Concursul se va desfasura dupa 30 de zile lucratoare de la data publicarii .

 

Dosarele de inscriere se depun in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii la sediul D.S.P.J. Constanta , aleea Lacramioarei nr. 1 , biorul RUNOS tel: 0241/480 949 , unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatilor . “

 

BIBLIOGRAFIE OCUPARE POST TEMPORAR VACANT DE ASISTENT DEBUTANT SPECIALITATEA IGIENA

ANUNT CONCURS POST TEMPORAR VACANT DE ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL-SPECIALITATEA IGIENA

ANUNTORGANIZARE POST VACANT DE DIRECTOR LA CJAM CONSTANTA

    DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA CONSTANTA         ANUNT       Avand in vedere anuntul publicat in presa locala cu privire la organizarea concursului pentru ocuparea postului de Director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta , va facem cunoscut ca s-a inscris un singur...
detalii »

 

 

DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA CONSTANTA

 

 

 

 

ANUNT

 

 

 

Avand in vedere anuntul publicat in presa locala cu privire la organizarea concursului pentru ocuparea postului de Director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta , va facem cunoscut ca s-a inscris un singur candidat :  Dl. Boar Dumitru .

 

Concursul va avea loc la sediul DSPJ Constanta din str. Lacramioarei nr.1,

in ziua de 14.12.2011, astfel :

- proba scrisa – ora 10:00         

- interviu         – ora 14:00,

 

 

 

 

DIRECTOR EXECUTIV

SEF LUCR. DR. DINA CONSTANTIN

 

 

 

 

 

BIBLIOGRAFIA Recomandata candidatilor inscrisi la concursul pentru ocuparea postului de Director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta

“Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta. Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta. Specialitatea : economist /inginer/ drept. Vechime minima 5 ani in specialitate...
detalii »

“Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de director la Centrul Judetean de Aparatura Medicala Constanta.

Conditii de participare: absolvent cu studii superioare de lunga durata, cu diploma de licenta.

Specialitatea : economist /inginer/ drept.

Vechime minima 5 ani in specialitate studiilor absolvite.

Concursul se va desfasura dupa 30 de zile de la data publicarii.          

       Dosarele de inscriere se depun in termen de 15 zile de la publicare la sediul D.S.P.J. Constanta, Aleea Lacramioarei nr. 1  Tel: 0241 / 48.09.47, unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatilor. “

 

 

 

Concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de Secretar dactilograf Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de Secretar dactilograf, in cadrul Compartimentului registratura si secretariat . Conditii de participare: absolvent cu diploma de bacalaureat, cunostinte operare PC...
detalii »
Concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de Secretar dactilograf

Directia de Sanatate Publica Constanta organizeaza concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de Secretar dactilograf, in cadrul Compartimentului registratura si secretariat .
Conditii de participare: absolvent cu diploma de bacalaureat, cunostinte operare PC, Word, vechime minima de 3 ani in activitate .
Dosarele de inscriere la concurs se depun in 15 zile de la publicare la sediul D.S.P.J. Constanta, Aleea Lăcrămioarei nr.1 , Tel: 0241 / 48.09.39 ; 0241/48.09.40, 0241480947, unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatilor.

DIRECTOR EXECUTIV
Sef Lucr. Dr. Dina Constantin

CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCTIEI DE MANAGER Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia organizeaza in data de 18.10.2010, ora 10.00 la sediul Administrativ al unitatii concurs pentru ocuparea functiei de manager in conformitate cu prevederile Ordinului MS 1082/ 30 iulie 2010. I) Conditii pentru participare la concurs : a) sunt absolvenţi de...
detalii »
CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCTIEI DE MANAGER

Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia organizeaza in data de 18.10.2010, ora 10.00 la sediul Administrativ al unitatii concurs pentru ocuparea functiei de manager in conformitate cu prevederile Ordinului MS 1082/ 30 iulie 2010.
I) Conditii pentru participare la concurs :
a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
c) grad profesional - medic primar (optional)
d) au cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
e) nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală;
f) sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
g) nu au vârsta de pensionare, conform legii.
II) Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:
- cererea de înscriere;
- copia actului de identitate;
- copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;
- copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar ori copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
- copie legalizata a certificatului care atesta confirmarea in gradul de medic primar;
- curriculum vitae;
- copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;
- adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată "în conformitate cu originalul" de către conducerea unităţii;
- cazierul judiciar;
- adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
- declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
- declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
- copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;
- proiectul de management realizat de candidat;
- chitanţa de plată a taxei de participare la concurs in valoare de 800 lei.
Dosarele se vor depune la sediul administrativ al unitatii pana pe data de 12.10.2010.
Temele-cadru pentru proiectul de mananagement vor fi publicate pe site-ul Directiei de Sanatate Publica Constanta.
Relatii suplimentare la Biroul Resurse Umane Salarizare ( telefon 0241.751337/506)




BIBILIOGRAFIE
Pentru concursul organizat, in data de 18.10.2010,
pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica la SBR Mangalia


A. DIN DOMENIUL LEGISLATIEI
1. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu ,modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 346/2002 privind accidentele de munca si bolile profesionale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare; Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 330/2009, privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
8. Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar-preventiv, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordonanta Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordonanta Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Hotararea nr. 144/23.02. 2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii;
12. Hotararea de Guvern nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv;
14. Ordin al ministrului sanatatii si al presedintelui Casei de Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 265/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sisitemului de asigurari sociale de sanatate pe anul 2010, cu completarile si modificarile ulterioare;
15. Ordinul ministrului finantelor nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
16. Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 922/2006 privind aprobarea modelului contractului de management al spitalului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 914/2006 privind aprobarea Normelor privind conditiile pe care terbuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei de functionare;
19. Ordonanta de urgenta nr. 48/21 iunie 2010 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul sanatatii in vederea descentralizarii;
20. Hotararrea 363/14 aprilie 2010 privind aprobarea standardelor de cost pentru obiective de investitii finantate din fonduri publice;
21. Ordinul 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern, cuprinzand standardele de management, control intern la entitatile publice si pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial.

B. DIN DOMENIUL MANAGEMENTULUI SANITAR

1. Scoala Natinala de Sanatate Publica si Management sanitar – Managementul spitalului , 2007 - Bucuresti
2. Niculescu O., Verboncu I. – Fundamentele managementului organizational, Editura Tribuna Economica, 2001
- CAP. 3 – Strategia organizatiei
- CAP. 4 – Sistemul managerial al organizatiei
- CAP. 5 - Managementul resurselor umane si motivarea.
3. Popa I. – Management general - Editura ASE, 2005
- CAP. 1 – Fundamentele teoretice ale managementului organizatiei;
- CAP. 5 – Reproiectarea sistemului de management;
- CAP. 6 – Cultura organizational si leadership-ul.

TEMELE – CADRU
PENTRU PROIECTUL DE MANAGEMENT
-concursul organizat, in perioada 18.10.2010 - 22.10.2010
Pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica,
din spitalele publice

1. Imbunatatirea structurii si organizarii spitalului
a) Analiza circuitelor functionale:
b) Analiza structurii pe sectii (clinice, paraclinice, administrative etc.);
c) Evaluarea relatiei dintre structurile spitalului si serviciile furnizate;
d) Dezvoltarea platoului tehnic pentru interventii diagnostice si terapeutice;
e) Propuneri de imbunatatire a structurii si organizarii spitalului.

2. Schimbarea profilului unui spital cu performante nesati facatoare
a) Dezvoltarea unor servicii alternative sau complementare in cadrul spitalului ( urgenta, spitalizare de zi, recuperare, reabilitare etc.);
b) Transformarea intr-un centru multifunctional de tip ambulatoriu;
c) Transformarea intr-un centru medico-social;
d) Privatizarea unor sectii din cadrul spitalului.

3. Imbunatatirea managementului resurselor umane
a) Evaluarea incadrarii cu personalul pe categorii;
b) Evaluarea relatiei dintre structura spitalului si incadrarea cu personal;
c) Evaluarea relatiei dintre serviciile furnizate si incadrarea cu personal;
d) Metode de crestere a performantei personalului;
e) Stimularea satisfactiei profesionale a personalului medical.

4. Evaluarea serviciilor de sanatate furnizate de spital
a) Analiza activitatii clinice a spitalului, pe tipuri de servicii furnizate;
b) Analiza fluxurilor de date clinice, pe tipuri de servicii furnizate (codificare, colectare, transmitere, validare);
c) Imbunatatirea capacitatii de raspuns a spitalului la nevoile bolnavilor;
d) Propuneri de imbunatatire a performantei spitalului pe baza analizei activitatii clinice

5. Analiza situatiei economico - financiare a spitalului
a) Analiza veniturilor spitalului, pe tipuri de servicii;
b) Analiza cheltuielilor spitalului (pe tipuri, sectii etc.);
c) Alternative de contractare a serviciilor in sistemul asigurarilor sociale de sanatate;
d) Propuneri de imbunatatire a finantarii spitallului din surse publice si private.

6. Evaluarea spitalului din punct de vedere al calitatii
a) Calitatea serviciilor;
b) Calitatea datelor raportate;
c) Calitatea personalului;
d) Satisfactia pacientilor.

7. Strategia managementului in domeniul achizitiilor
a) Stabilirea necesarului de material (medicamente, materiale sanitare, alte materiale);
b) Modalitati de achizitie;
c) Evaluarea stocurilor;
d) Indicatori de eficienta ai utilizarii stocurilor.

8. Strategia managementului in activitatea de investitii
a) In echipamente;
b) Modernizarea de sectii;
c) Extinderi;
d) Reparatii capitale.
9. Fundamentarea bugetului de venituri si cheltuieli in vederea eficientizarii activitatii spitalului
a) Fundamentarea activitatilor;
b) Determinarea cheltuielilor pe sectii si tipuri de cheltuieli;
c) Indicatori de eficienta determinate pe baza veniturilor si cheltuielilor spitalului.

Candidatii aleg una dintre temele de mai sus si dezvolta un proiect de management care vizeaza spitalul public pentru care concureaza (maximum 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu fonturi de 14), conform structurii propuse mai jos.

STRUCTURA PROIECTULUI DE MANAGEMENT
A. Descrierea situatiei actuale a spitalului
B. Analiza SWOT a spitalului : puncte forte, puncte slabe, oportunitati si amenintari;
C. Identificarea problemelor critice;
D. Selectionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii facute;
E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritara identificata:
1. Scop;
2. Obiective - indicatori;
3. Activitati;
a) Definire;
b) Incadrare in timp – grafic Gantt;
c) Resurse necesare – umane, materiale, financiare;
d) Responsabilitati;
4. Rezultate asteptate;
5. Monitorizare-indicatori;
6. Evaluare-indicatori


PRESEDINTE COMISIE DE CONCURS
DR. DINA CONSTANTIN

Concurs consilier I “Directia de Sanatate Publica a Judetului Constanta organizeaza concurs in conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 si ale H.G. nr. 611/2008 pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de Consilier I superior 1 – medic specialist din cadrul Biroului Promovarea Sanatatii. Conditii de...
detalii »

Concurs consilier I

“Directia de Sanatate Publica a Judetului Constanta organizeaza concurs in conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 si ale H.G. nr. 611/2008 pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de Consilier I superior 1 – medic specialist din cadrul Biroului Promovarea Sanatatii.
Conditii de participare: absolvent cu diploma de licenta a unei facultati de profil medical , vechime minima de 9 ani ca medic.
Concursul se organizeaza la sediul D.S.P.J. Constanta, Str. Bogdan Voda nr. 9, astfel: - proba scrisa in data de 21.06.2010 - ora 10
- proba practica in data de 23.06.2010 - ora 14 .

Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana la data de 16.06.2010 la D.S.P.J. Constanta, Str. Bogdan Voda nr. 9, unde se gaseste si bibliografia recomandata candidatior, tel 0241/480947; 0241/480939. “